marino carlsson skrev:Infoblad har nu delats ut med några propagandaord till Klubben Barockaas. Lite styv i korken efter att just öppnat den där korken så smeds direkt en plan på att köra till Lövånger Hoppas dom går halva spåneriet till väga och önskar delta iaf.. Skulle vara fint med ett gäng härliga Ockelbohjältar från Lycksele.. Dom vet hur man utflyktar så att säga..
mmmmh, ska erkänna att man har studerat kartan och konstaterat att det blir iaf enkelt att navigera dit... bara att hålla en rak kurs österut i en 15-20 mil. Med andra ord om jag får några med mig kanske man siktar in sig på priset "längsta färdväg med skoter".... finns det fortfarande en 4-8 platser med övernattning kvar ?
ja,de vore nånting må jag säga,att se er komma fräsande denna sträcka Ja,korridorboendet finns det nog "obegränsat" med platser till,så det löser sig garanterat,men ni ligger väl under motorhuven på maskinerna och ruvar på natten så ingen far iväg med någon klenod??
Välkomna ska ni vara,ser fram emot en anmälan från Er
Mvh Janne.
jo det iofs, hakar man lös Sachsen på en Trioman så ryms man ju 3pers under huven och sover gott i "eftervärmen". NEhe, vi kan alltså inte skylla på att det blev fullt...
Southern Hill Custom skrev:jag har pratat med bente idag ( bokade rum för fredagen )
Som det verkade idag, så kan det ev finnas några flera dubbelrum klara tills veteranturen.
Ligga i en korridor efter 15-20 mil på hjulboggi kan inte vara skönt.....
Då behöver man nog vara ännu hårdare än luleraggarna för att fixa det.
// Lars
haha.......Ja,ang Luleraggarna så brukar dom vara ganska "bedövade" framåt småtimmarna, så dom kan sova på en fjäderharva o snarka gott om så vore......haha..
srxjanne skrev: ....på söndag är det bara 8 veckor till startskottet.....och inte en snöflinga på backen ännu....... hrrmmmppff.......
Se de såhär.. Du sparar på kulorna en stund till för jag är säker på att du är å polerar spåret så fort flingorna börjar dala..
....hehe,helt rätt där Marino De blir "attackinställning" på Vikingen och sladden när det kommer snö,och sovsäcken för att övernatta under någon gran på skoterleden mot Uttersjöbäcken.......
Southern Hill Custom skrev:jag har pratat med bente idag ( bokade rum för fredagen )
Som det verkade idag, så kan det ev finnas några flera dubbelrum klara tills veteranturen.
Ligga i en korridor efter 15-20 mil på hjulboggi kan inte vara skönt.....
Då behöver man nog vara ännu hårdare än luleraggarna för att fixa det.
// Lars
haha.......Ja,ang Luleraggarna så brukar dom vara ganska "bedövade" framåt småtimmarna, så dom kan sova på en fjäderharva o snarka gott om så vore......haha..
Tja om man skulle hänga på så skulle de vara fint om man kunde samåka med från östersund
nån som ska åka den vägen Löser de sig men nån att åka med följer ja gärna med
Jag har haft möte med filmkillen för Burkarcupen idag och han jobbar även för västerbottensnytt.. Han blev taggad när jag berättade om utflykten och fick han bara backup från TV så skulle han låna en maskin av mig å hänga med å dokumentera utflykten..
marino carlsson skrev:Jag har haft möte med filmkillen för Burkarcupen idag och han jobbar även för västerbottensnytt.. Han blev taggad när jag berättade om utflykten och fick han bara backup från TV så skulle han låna en maskin av mig å hänga med å dokumentera utflykten..