när livet är som bäst.

Kallvintern, jävulsturen eller annat skoterrelaterat snack
manke

när livet är som bäst.

Inlägg av manke »

fredag"ledig" fint väder vad ska man göra? innan jag skrek skoter så ringde telefonen det var min jobbar kompis som ringde . som sa visst är det skoter i dag "yes" en till som hade samma tanke som jag .på med stället drog igång srv;n for i väg efter skoterleden, myhran som min jobbar kompis kallas for från stärkesmark, jag for mot rödåsel vi bestämmde vi möts där jag for till affären som min föredetta arbetsledare äger och sköter tillsammans med sin sambo. va lite tidigare än myhran tankade och fick kaffe . sen dök myhran upp sen blev det led körning , det blev riktigt kul srv,n fick jobba tack vare myhran körde en 08- lynx vi for mot tavelsjö vilka skoterspår helt sjukt bra
leder, jag bockar och bugar för dom som sliter med dessa leder va ute c a 5 timmar och körde inga problem förutom ena stötdämparen i boggien gav upp , men det gör ingenting när man får uppleva en sådan dag , mvh manke :D
RajdLaser_
Kontakt:

Inlägg av RajdLaser_ »

Låter som en hemskt trevlig och rolig dag , :D alltid bra med folk som håller lederna packade och fina.
Rajd laser 440+.

Ockelbo 6000 se

Vw beach buggy (under renovering)
Användarens profilbild
RetroR
RETRO POLICE CREW
RETRO POLICE CREW

Inlägg av RetroR »

Ja du Magnus....låter som ni fick en trevlig dag här i mina trakter!! Hoppas jag är hemma nästa gång så man kan få bjuda på en kaffetår.

Men nog fick Myhran det jobbit mot SRV´n kan man tänka :P
----------==Team SnoPro Sweden==---------
.......................-= Yamaha =-........................
.............SR433 SRX440 SRX500 VMX540.............
.......................-= Ski-Doo =-........................
.........................TNT340RV..........................
.......................-= Kawasaki =-......................
....................Invader LTD440 4/6...................
Skriv svar